اخبار منتشر شده در فضای مجازی نشان می‌دهد شرکت فراری خودرو شاسی بلند خود را وارد فاز آزمایشی کرده است.
کد خبر: ۹۳۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹ 09 February 2021

به گزارش تابناک سمنان بر اساس اخبار منتشر شده شرکت فراری مراحل آزمایش خودروی شاسی بلند Purosangue را آغاز کرده است. اولین شاسی بلند فراری قابلیت‌های زیادی برای خریداران محصولات گران قیمت این شرکت دارد.

این وسیله نقلیه کاربردی‌ترین فراری ساخته شده تا به امروز است و به مشتریان این فرصت را می‌دهد تا در هر شرایط آب و هوایی از خودروی خود بهره ببرند.

یک فیلم جاسوسی که اخیرا منتشر شده، خودروی Purosangue را هنگام آزمایش زمستانی در برخی از جاده‌های مملو از برف سوئد نشان می‌دهد.

لذت بردن از رانندگی در شرایط مختلف جوی

تعهد به استفاده از شرایط آب و هوایی، خودروی Purosangue را به یکی از جالب‌ترین فراری‌های مدرن تبدیل کرده است که اکنون می‌تواند از پس همه شرایط برآید.

فراری Purosangue

خودروی شاسی بلند Purosange بسته به خشک یا‌ تر بودن شرایط جوی از ۱۲ سیلندر یا ۸ سیلندر استفاده خواهد کرد و این به فراری امکان آن را می‌دهد تا برای آینده و تولید و توسعه خودرو‌های سوپراسپورت و ابرخودرو‌ها بیشتر برنامه ریزی کند. قابلیت‌های اضافه شده به محصول جدید فراری عامل مهمی در رشد برند فراری و جلب نظر بیشتر مشتریان این شرکت خواهد بود.

در هر حال خودروی Purosangue به زودی به بازار می‌آید و باید در آینده‌ای نزدیک شاهد وجود تعداد زیادی از شاسی بلندهای فراری در جهان باشیم، گفتنی است که تعداد این شاسی بلندها روز به روز افزایش خواهد یافت چرا که فراری همیشه می‌خواهد رقیب سنتی خود یعنی مرسدس را شکست دهند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار